Details, Fiction and پالاز موکت

Wiki Article

موکت‌های طرح دار قابلیت استفاده در اتاق‌هایی با فضای نسبتا بزرگ را دارند.

دارای خاصیت ارتجاعی بسیار بالایی است و این به چه معناست؟ هنگامی که برای مدت طولانی از موکِت استفاده می‌کنید حالت و شکل آن تغییر پیدا کرده و اصطلاحا وارفته خواهد شد.

خاصیت ارتجاعی موکِت پشمی باعث می‌شود تا سریعا به حالت اولیه برگردد. همچنین در برابر سایش نیز مقاومت خوبی داشته که همواره این مقاومت حفظ خواهد شد.

موکت راحت، گرما بخش و بسیار امن‌تر از سنگ و پارکت است. بخصوص اگر فرزند خردسالی در خانه دارید. ممکن است دلایل بسیاری برای خرید موکت داشته باشید، برای مثال قیمت موکت نسبت به سایر کفپوش ها مناسب‌تر بوده، خطر لیز خوردن یا آسیب دیدن به صفر رسیده و در فصول سرد سال خیالتان از گرمای کف خانه راحت است. خب در کنار هر محاسنی، معایبی هم وجود دارد که باید نسبت به آنها آگاه باشید تا بعداً از خریدی که انجام داده‌اید احساس پشیمانی نکنید.

موکت های پالاز نوع کات پایل ( هیت ست شده پلی آمید) بهترین انتخاب برای اتاق کودک، اتاق خواب، آشپزخانه و اتاق نشیمن هستند.

تنوع موکِت اتاق کودکان بسیار زیاد بوده از طرح های انیمیشنی گرفته تا شکل های ساده و فانتزی و یا حیوانات در این طرح ها مشاهده می‌شود.

لیست قیمت موکت پرز بلند کبریتی و پالاز موکت فروش ویزه موکت ارزان در طرح آذین

صفحه‌ای که دنبالش هستی رو نداریم ولی بیشتر از ۲۰۰ نوع سرویس داریم!

دانلود لیست قیمت پالاز موکت پالاز موکت

3x3 متر 3x4 متر 3x5 متر 3x6 متر 3x7 متر 3x8 متر 3x9 متر 3x10 متر 3x11 متر 3x12 متر 3x13 متر 3x14 متر 3x15 متر 3x16 متر 3x17 متر 3x18 متر 3x19 متر 3x20 متر 3x21 متر 3x22 متر 3x25 متر رنگ های موجود:

شاید با شنیدن اکریلیک ظاهر پشمی در موکت برایتان تداعی شود. ولی به این نکته توجه داشته باشید که نخ های ریسیده شده با الیاف اکریلیک از شفافیت و مقاومت بالایی برخوردار هستند و زیبایی خاصی می توان در آن ها موکت دید که تقریبا شبیه پشم می باشد.

تمام این ویژگی ها طرح شبنم را به یک کفپوش مناسب برای فضاهای اداری و نمایشگاهی تبدیل کرده است. چراکه ده ها نفر در طول یک روز می‌توانند روی این موکت ها راه بروند و موکت هم آسیبی نبیند.

گروه تخصصی کفپوش شیدارک، با بهره گیری از مجموعه از مهندسین فنی، دارای دانش و تجربه سالها فعالیت در صنعت ساختمان، با هدف برآورده ساختن تمامی نیازهای کفپوش و ارائه بانک اطلاعاتی جامع موکت در حال فعالیت می باشد.

منظورمان این نیست که از دو روی موکت می‌توانید استفاده کنید بلکه هدف این است تا به شما آگاهی دهیم که موکت تنها به روی موکت توجه نکرده و هنگام خرید حتماً پشت آن را نیز بررسی کنید. این بررسی به شما اطلاعات خوبی از استحکام و کیفیت موکت می‌دهد.

Report this wiki page